>Kapatıcılar-Body Shop Concealer Pencil, Maybelline Mineral Power, Scott Barnes

>Bugün elimizde üç tane kapatıcımız var.

İlki Body Shop Concealer Pencil 01. 
Bu ürün gözlerden ziyade yüzde aydınlatma veya sivilce örtme gibi işlevler için tasarlanmış. Zaten kalemin üzerinde de yanak ve dudak simgesi var. Tombul kalemimizin ucunda yer alan kapatıcının kıvamı biraz kalın ve sert. Bu yönüyle zaten gözlere ağır gelecektir. Kalıcılığı çok uzun olmamakla birlikte burun kanatlarındaki pembelikleri gidermede sivilce örtmede pratik bir araç olduğu kesin. Tombiş kalemtraşını da mutlaka alın, sonra ucunu açamazsınız. (Benimkini şu an bulamadım, fotoğrafı yok)
İkinci ürünümüz ise Maybelline Mineral Power Natural Perfecting Concealer- Ivory Light 2-3.
 Allcosmeticswholesale’den aldığım bu kapatıcı tipik bir Maybelline ürünü. Affinitone’un kapatıcısının neredeyse  aynısı. Sadece içerisinde micro-mineraller varmış. Bendeki bu rengi oldukça açık. Sürümü gayet hafif, likit yapıda, dayanıklı bir kapatıcı. Göz altlarına dolmuyor. Ben Maybelline kapatıcıları her zaman beğeniyor ve iyi bir alternatif olduklarını düşünüyorum. Affinitone’dan da çok memnundum. Bu ürün ACW’de 3 dolar gibi çok komik bir rakamdaydı ve diğer Maybelline Great Lash gibi çok taze olarak geldi. (Gerçi ACW aldığım bir ürünü bayat yolladı ve ikaz maillerime yanıt vermiyor; ama bu sevimsiz durumu ayrı bir entryde detaylı şekilde ele alacağım. Peh!)  Sonuç, Maybelline Mineral Power’ı ACW’den alabilirsiniz. Orada sadece açık rengi var; ama farklı bir ton alacaksanız Affinitone’u da öneririm.

Yazının son parçası Scott Barnes Cream Concealer Light. Scott Abimiz JLO’nun mua’sı sıfatıyla pek bir ünlü. Bir keresinde Tim Gunn’s Guide to Style‘da izlemiştim; ama yaptığı makyaj hiç hatrımda kalmamış…(Evde oturduğum zamanlar bu programı pek bir severek izliyordum, bağlantıya tıklayarak siz de izleyebilirsiniz. Çok güzel stil ve makyaj tavsiyeleri veren Tim Gunn aynı zamanda Project Runway’de de yarışmacılara teknik konularda mentorluk yapıyor) Neyse… Bu kapatıcımız değişik bir kapatıcı. Kıvamı kremsi, yoğun. Eğer altına göz nemlendiricisi sürmezseniz biraz çizgilere dolabiliyor ve pullanabiliyor; ancaaaak altına gayet basit bir göz nemlendiricisi kullanırsanız gerçekten dayanıklı, çook dayanıklı ve ne pullanıyor, ne de çizgilere doluyor. Renk tonu sarımtrak. Çilekten almıştım. Şu anda bu rengi yok, daha koyu tonları var.
Son olarak soldan sağa;
             Body Shop      Maybelline,         SB
Body Shop ve SB’nin aksine Maybelline’in daha doğal bir dokusu var gibi görünse de, gayet kapatıcı bir ürün o da tıpkı diğerleri gibi.
Genel değerlendirme yaparsam, her üçünden de memnunum. Gözaltı kapatıcılarımı o günkü göz altı durumuma göre keyfe keder kullanıyorum. Body Shop’u da yüzümdeki pembelikleri örtmede rahatlıkla kullanabiliyorum.
Herkese Sevgiler… (Bana da iyi geceler :P)
2 thoughts on “>Kapatıcılar-Body Shop Concealer Pencil, Maybelline Mineral Power, Scott Barnes

  1. >ben de geçenlerde clinique'in concealerını aldım. Aslında memnunum ama maybelline de çok çekici geldi şimdi :)ne yapsak ki? ;)

Bir Cevap Yazın

